Понеділок, 24.09.2018, 23:06
Вітаю Вас Гість | RSS


Володимир-Волинська
ЗОШ №1

Меню сайту
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Ласкаво запрошуємо

Звіт директора школи за 2017-2018 н.р.

Звіт директора

Володимир-Волинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

за 2017-2018 н.р.

 

Шановні учасники зборів! Згідно зі своїми функціональними обов᾽язками та керуючись у своїй діяльності Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про основні засади мовної політики в Україні», Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Статутом школи та чинними нормативно-правовими документами в галузі освіти пропоную до вашої уваги  звіт про діяльність директора школи та про підсумки роботи школи у 2017 – 2018 н.р.

  • мого звіту – представити діяльність педагогічного колективу, адміністрації школи, профспілкової організації, учнівського та батьківського самоврядування, систему внутрішкільного контролю, відзначити здобутки, визначитися з нагальними проблемами у розвитку та функціонуванні закладу з метою подальшого удосконалення його діяльності, розвитку відкритої і демократичної державно-громадської системи управління школою.
  • Своє головне завдання як директора бачу у тому, щоб створити сприятливі умови для реалізації цієї мети, для забезпечення життєдіяльності та ефективного функціонування закладу, для якісної освіти, виховання та всебічного розвитку школярів, для результативної творчої праці педагогічних працівників та підвищення їх професійної майстерності, а також захисту професійних інтересів вчителя, захисту прав дитини, збереження життя і здоров’я учасників НВП.

 

  1. Загальна      інформація       про   школу.
    У Володимир-Волинській ЗОШ І-ІІІ ст. №1 протягом 2017-2018 н.р. функціонує 20 класів, де навчається, 503 учні. Також  працює перша зміна та перша подовжена. В першу подовжену зміну навчаються учні 3,4 та 5–их класів. Клас із заочною формою навчання у цьому році не був відкритий, у зв’язку з відсутністю бажаючих навчатися,  не надійшли звернення, і на екстернатну форму. Навчанням охоплено 100% усіх дітей нашого шкільного мікрорайону, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради.
  1. Кадрове       забезпечення.
    У 2017/2018 навчальному році штатними працівниками Володимир-Волинська ЗОШ І-ІІІ ст..№1 була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність,         інші  характеристики.

У навчальному закладі на сьогодні  працює - 52 педагоги.

Склад педагогічних працівників :

2017/2018 н.р. – 52 учителі ( сумісників- немає, 1 вихователь ГПД).

У школі працюють:

9 – вчителів-методистів (Вітрук С.І., Пасальська Л.В., Процюк І.В., Сасюк С.А., Стрільчук А.С., Схань Н.А., Майоренко О.С., Охріменко Л.А., Радіщук Л.А.).

10 – старших вчителів ( Глодік Н.С., Ващук Н.О., Радзевіло С.А., Калитюк Г.М., Веремчук Н.П., Адамчук В.Г, Доброчинська Н.Г.,Татунчак В.Ф., Самолюк Г.Є., Лопушанська В.П.).

Всі педагогічні працівники школи мають фахову освіту, серед яких –48 вищу педагогічну, 2 - незакінчену вищу, 2 – середню спеціальну. Школа забезпечена педкадрами. Усі педагогічні працівники прийняті на роботу згідно норм трудового законодавства. Для кожного працівника розроблені посадові інструкції, які погоджені з головою комісії з питань праці та безпеки і головою профспілкового комітету.

 При розстановці кадрів враховується педагогічний досвід, кваліфікація вчителя, наступність у роботі.  Якщо говорити про весь педагогічний колектив школи, то тут працюють дійсно ентузіасти своєї справи. Всі вчителі нашої школи — люди дуже різні. Але кожен із нас — це яскрава, своєрідна особистість. І вплив особистості вчителя дуже відчувається у процесі навчання і виховання. Для кожного педагога нашої школи характерний свій творчий пошук, який ведеться у відповідному напрямку і визначається специфікою викладання предмета.

 

  1. Методична робота

Протягом 2017-2018н.р. методична проблема , над якою працював педколектив  школи  протягом 5 років - «Оптимізація навчально-виховного процесу на основі диференційованого підходу, індивідуальної роботи з учнями та з використанням ІКТ».    

ПРІОРИТЕТНИМИ  ЗАВДАННЯМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ в школі є:запровадження гнучкої системи безперервної освіти педагогічних кадрів щодо адаптації їх до ефективної професійної діяльності в умовах соціально-економічних змін в освітньому просторі України;

  • впровадження ефективних технологій навчання дорослих; використання інтерактивних форм навчання педагогічних та керівних працівників; забезпечення провідної ролі самостійності педагогів у підвищенні своєї кваліфікації, проблемно-діалогічного підходу, мотивації та розвитку їх творчого потенціалу;
  • вдосконалення роботи з обдарованими дітьми;
  • впровадження більш якісної підготовки учнів до міських, обласних предметних олімпіад та контролю за цією роботою;
  • посилення роботи з учнями, які навчаються на «достатньому» та «середньому» рівнях;
  • активізацію роботи з учнями, які мають оцінки «початкового» рівня.
  • методичне сприяння зовнішньому оцінюванню та об’єктивному, науково обґрунтованому моніторингу навчально-виховного процесу, використання його наслідків у науково-методичній роботі з керівними та педагогічними кадрами;

 

  • Впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів, розвиток інноваційного потенціалу інтелектуально обдарованих дітей.
  • Зміцнення фізичного, психічного та психологічного здоров'я молоді, запровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій.

       У рамках роботи над методичною проблемою продовжують діяльність такі  обєднання:

• Школи молодого педагога, керівник Глодік Н.С.;

•  Школи молодого батька, керівник Вітрук С.І;

• Батьківські університети, керівник Вітрук С.І..

У школі діють такі ШМО:

• м/о вчителів іноземної мови;(Рибай О.І.)

• м/о вчителів точних наук;(Кузьмич С.В.)

• м/о вчителів початкових класів;( Адамчук В.Г.)

• м/о вчителів української мови та літератури; ( Пасальська Л.В.)

• м/о класних керівників;( Гоц К.В.)

• динамічна група вчителів історії;( Стрільчук А.С)

• м/о вчителів фізичного виховання;( Кузьмич А.М.)

• м/о вчителів природничого циклу;(Схань Н.А.)

•динамічна група  вчителів естетичного виховання; (Радіщук Л.А.)

• м/о вчителів трудового навчання( Вишняк В.С.)

Протягом 2017-2018н.р.  на базі ЗОШ №1 було проведено  3 міських семінари: вчителів трудового навчання, інтегрований семінар  вчителів початкової освіти та вчителів математики, вчителів фізики.

У 2017-20178н.р. наші  педагоги   Кузьмич А.М., Бондарович Т.В., брали  участь у  міському конкурсі «Вчитель року» у номінаціях      « Фізична культура»,   «Українська мова та література. Кузьмич А.М. став переможцем  міського конкурсу  «Вчитель року-2018».

4.Навчальна діяльність:

За результатами оцінювання учнів школи за І семестр   2017-2018 н.р маємо таку картину:

 Протягом  І семестру  2017-2018 н.р. у школі навчалось:

 1-11 кл. –503 учнів

  5-11 кл. – 301 учень

 

Рівень

Кількість

%

  В.р.

35

12

  Д.р.

123

41

   С.р.

124

41

    П.р.

19

6

 

       Свідченням роботи школи є показники  якості навченості дітей. (Це також показано у діаграмах та табл.)

     Виходячи із зазначеного вище, вчителям було рекомендовано найголовнішою умовою навчально–виховного процесу вважати ефективне проведення уроків, класним керівникам тримати на постійному контролі питання успішності  свого класу, координувати свою роботу з вчителями-предметниками, батьками, поставити на контроль результативність навчально-виховного процесу деяких класів школи.

Другий рік в навчальний процес виділено години для поглибленого вивчення навчальних предметів. Це українська мова( 8-Б,9-А класи), інформатика (8-А, 9-Б класи).

           Педагогічний колектив школи докладає зусиль для забезпечення результативності, оволодіння учнями базовими, загально навчальними вміннями і навичками, спрямованими на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини.

Учні та вчителі школи беруть участь у шкільних, міських та обласних олімпіадах(три останні роки), різноманітних конкурсах, змаганнях. Чималої уваги педагогічний колектив надає роботі з обдарованими, талановитими дітьми. Обдарованість — індивідуальна потенційна своєрідність задатків людини, завдяки яким вона може досягти неабияких успіхів у певній галузі діяльності.

         У нашій школі створено та щороку оновлюється  банк даних обдарованих дітей та їх наставників.

         Слід відзначити, що за останній навчальний рік на  міських учнівських олімпіадах школа була представлена  на належному рівні.  В цьому році учні школи зайняли 25 призових місць у міських олімпіадах(у минулому навчальному році-16 місць). У цьому році маємо  три призові місця в обласному етапі олімпіад( Сулімова Вікторія, Пальонка Вікторія, Сідак Вероніка), а  у минулому році таких місць було два. Учні школи (Войтичук Наталія, Пальонка Вікторія, Федорук Валентина) в складі міських команд вибороли ІІІ місця в обласних етапах турнірів «Юних хіміків», «Юних фізиків», «Юних географів» та «Юних істориків».

 Значно зросла кількість відмінних та добрих результатів у Міжнародному математичному «Кенгуру», інтерактивному природничому «Колосок», українознавчому «Соняшник». Не менш важлива увага приділялась розвитку мистецьких, літературних, художніх, музичних здібностей дітей.

   Тому, аналізуючи результати участі учнів школи у ІІ-му етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, різноманітних творчих конкурсах, турнірах, змаганнях  необхідно відзначити  велику  роботу вчителів школи з обдарованими і здібними учнями. Ця робота обговорюється кожного навчального року на нарадах при директору, педрадах, коли розглядається питання про роботу педколективу з обдарованими та здібними дітьми, засідання ШМО.  Підводиться підсумок щодо системної роботи зі здібними учнями, вміння педагогів проаналізувати власну діяльність і можливості реалізувати себе як вчителя, визначити шляхи виявлення творчої особистості дитини.

Методичні надбання педагогів були представлені на виставці « Творчі сходинки педагогів Волині». У цьому році переможцями  міської виставки    « Творчі сходинки педагогів Волині»  є  наші вчителі: Лопушанська В.П., Католик Л.Л. Їхні роботи направлено   на обласну виставку.

 

5. Виховна та позакласна робота.

Виховна  діяльність  Володимир-Волинської ЗОШ №1 була спрямована на морально-духовний розвиток та соціалізацію особистості через організацію особистісно-орієнтованого креативного простору, з урахуванням основних положень Конституції України згідно із Законами України «Про освіту» , «Про загальну середню освіту», «Про мови в Україні»,  «Про охорону дитинства»,  «Про попередження насильства в сім’ї», Програму «Основні орієнтири виховання» (1-11класи), Програму національно- патріотичного виховання учнівської молоді»  Продовжувалась робота всього колективу над проблемним питанням начального закладу з виховної діяльності «Виховна робота школи - формування ключових компетентностей учнів». Класні керівники створювали нові моделі виховної діяльності, здійснювали пошук ефективних технологій виховання та оригінальних ідей. Змістовно організовувались різноманітні заходи з дозвілля школярів. Керуючись потребами  та інтересами учнів, в школі створені умови, які дають можливість кожній дитині реалізувати свої здібності, самовизначитись  у різних видах діяльності.

План виховної роботи навчального закладу спрямовувався  на реалізацію основних завдань і пріоритетних напрямів з урахуванням народного календаря, традицій школи та загальнодержавних свят.

З метою найбільш повної реалізації  річного плану  виховної роботи розподілені обов’язки за напрямами виховної роботи наступним чином:

- шкільне учнівське самоврядування –  Петровська В.Б.-педагог-організатор;

- дитяче об’єднання « СТАЛКЕР» – ПетровськаВ.Б.-педагог-організатор;

- екологічне виховання – Схань Н.А.- вчитель біології;

- громадянське виховання – Стрільчук А.С.-вчитель історії та права;

-правове виховання – Гуменюк Т.Ю.-соціальний педагог;

- військово-патріотичне виховання – Ковальчук М І.-вчитель ЗВ;

- сімейно-родинне виховання-класні керівники, класоводи, ВітрукС.І., ЗДНВР;

- художньо-естетичне виховання – Радіщук Л.А.;

- трудове виховання –  Вишняк В.С., Кардаш П.В., вчителі обслуговуючої праці та трудового навчання;

- духовно -моральне виховання-класоводи, класні керівники, ЗДНВР;

- національно-патріотичне виховання-вчителі української мови та літератури, вчителі історії, класоводи;

- формування здорового способу життя , фізичне виховання- вчителі фізкультури;

- превентивне виховання – ЗДНВР;

- сприяння творчому розвитку особистості –  Васильєва О.В., практичний психолог школи;

- краєзнавство та туризм – Кузьмич А.М., вчитель фізкультури.

На достойному рівні у школі працюють класні керівники учнівських колективів.  Серед кращих класних керівників відзначено роботу Пасальської Л.В., Радзевіло С.А., Бондарович Т.В., Католик Л.Л. Класний керівник та учні 7-А класу (Пасальська Л.В.) продовжили виховний проект класного самоврядування «Щоб сонце дружби не погасло», що має за мету формування дружного, творчого, ініціативного учнівського колективу.

Учні школи у 2017-2018 н.р. брали участь та здобули призові місця в  конкурсах різних рівнів. (слайдова презентація).

Пальму першості з національно - патріотичного виховання в школі отримали вчителі української мови та літератури. На уроках та в позаурочний вони виховують справжніх патріотів України. Активно та охоче долучається до них вчитель історії та права  Стрільчук А.С.

Особливе місце  в системі виховної роботи ЗОШ №1 посідають вчителі молодших класів. Вони сформували потужний центр дозвілля молодших школярів, стали фундаментом  формування добра, патріотизму, волонтерської діяльності під мудрим керівництвом класоводів.

Доброю традицією стали родинні свята в 1-4 класах. Свято казки, «Вітаємо любих матусь» , « Посвята в першокласники», «Свято прощання з Букварем», «А вже весна, а  вже красна»,

 «Прощання з початковою школою». Учні молодших класів з цікавістю спостерігають за роботою пожежників під час екскурсій, дня ЦО.

Також з метою розвитку співпраці серед педагогів та учнів, організацією спільних освітніх зустрічей, інтеграційних виїздів, конкурсів та інших заходів, пов’язаних з поширенням культурних традицій двох народів-українського та польського, продовжується обмін досвідом між нашою ЗОШ№1 та школою №2 м. Грубешова.

Правовиховна та правоосвітня робота за даною моделлю сприяє виконання у одному із найважливіших завдань - підготовці учнів до життя, набуттю ними навичок законослухняної поведінки, вихованню потреби діяти згідно з вимогами законів української держави. Результатом правовиховної роботи є факт відсутності учнів ЗОШ №1на обліку в ювенальній превенції протягом 2013-2018р.

Дирекція школи, адміністрація, класоводи, класні керівники, використовують різні форми та методи профілактичної роботи з дітьми.

З метою ефективності правової освіти, активізації профілактичної роботи з попередження злочинності та правопорушень, виховання учнів в дусі поваги до закону, підвищенням правової культури підтримується тісний зв'язок з правоохоронними органами, службою у справах дітей:

  • Спільні засідання Ради профілактики;
  • Круглі столи;
  • Індивідуальні бесіди з учнями;
  • Виступи на загальношкільних батьківських зборах;
  • Спільні рейди в сім’ї учнів, в сім’ї опікунів.

Виховна та позакласна робота школи базується на звичаях і традиціях українського народу, вивченні його історичної та культурної спадщини, формуванні у підростаючого покоління патріотичної свідомості, виконання громадянських та конституційних обов’язків, поваги до державних символів.

           Невід’ємна частина системи виховної роботи в школі - учнівське самоврядування та ДО «Сталкер». Налагоджена співпраця у вчителів художньо-естетичного циклу та обслуговуючої праці в організації  та  проведенні  виставок різних рівнів,  а також участі учнів в конкурсах (Радіщук Л.А., Вишняк В.С., Ісик Л.П.).

     Керівники гуртків, що діють при школі, гармонійно вплітаються в систему ВР, є складовою частиною виховання учнів. Так, у нашій школі діють:

  • Художня самодіяльність (керівник Католик Л.Л.);
  • Хореографічний гурток «Дружба»( керівник Лойко О.С.);
  • «Юний журналіст» ( керівник Ващук Н.О.);
  • Театральний гурток «Маска» (керівник Бондарович Т.В.)
  • Військово- патріотичного спрямування ( керівник Ковальчук М.І
  • Гурток «Пошук»(керівник Стрільчук А.С .)

Варто відзначити ефективну роботу керівників гуртків Католик Л.Л. та Лойко О.С., які  готували дітей до звіту ХС міста. Приємно зазначити , що у цьому році команда учнів нашої школи – Ольков Микола, Поліщук Сергій, Войтичук Наталя, Батогівська Василина, Наумик Аліна, Сидорук Дарія, Сидорук Анна взяли участь у регіональному фестивалі ДЮР м.Любомлі  ( керівник Петровська В.Б.) і достойно захистили честь міста.

Водночас на базі ЗОШ №1 діють гуртки від ЦПО: «Художні вироби зі шкіри (керівник Захарчук Світлана Іванівна.І.), «Народознавство.Умілі ручки»(керівник Лисик Ірина Володимирівна), «Юні етнографи» (керівник Ткачук Алла Леонтіївна).

Це дозволяє задовольняти потреби учнів в організації різних форм  позаурочної діяльності.

Варто зазначити, що відсоток охоплення учнів в позашкільних закладах міста – найнижчий серед шкіл. Тому, користуючись нагодою, звертаю вашу увагу на це та прошу дати ширші можливості для розвитку дітей через систему позашкільних закладів міста.

Відбувається тісна співпраця з управлінням освіти, молоді та спорту, позашкільними, громадськими, культурно-просвітницькими організаціями, правоохоронними органами тощо. Відпрацьована система відвідування школярами краєзнавчих, географічних, історичних об’єктів, значна кількість дітей охоплюється екскурсіями та подорожами.

І  традиційно хочеться висловити слова подяки нашим учням, педагогам, які в міському етапі спортивних змагань «Козацький гарт-2018»  знову вибороли І місце та будуть  представляти  наше місто на області.

В попередньому навчальному році в таборі з денним перебуванням «Барвінок», що діяв при школі, було оздоровлено 125 дітей пільгових категорій. І в цьому навчальному 2017-2018 році планується оздоровити 125 дітей пільгових категорій.

В центрі уваги адміністрації, педколективу залишається питання психолого- педагогічних особливостей дітей та підлітків з особливими потребами, явище соціального сирітства, профілактика випадків фізичного і психологічного насильства, недбале та жорстоке поводження з дітьми, втягнення їх у злочинну діяльність, залучення до вживання алкоголю. Тому ще дієвішою, сильнішою має стати співпраця у трикутнику «вчителі- учні- батьки». Але варто зауважити знову, що в 1-4 класах батьки - найактивнші учасники навчально-виховного процесу, а вже починаючи з 5-их класів %  батьківської явки на шкільні, класні збори та заходи різко знижується, звужується до постійного кола відвідувачів. Ми, педагоги, звичайно, знаходимо причини цього, але хочеться, щоб  батьки не втрачали інтересу до навчального  закладу, адже спочатку виховання здійснюється в  сім’ях.

Слова вдячності  ми кажемо усім батькам, чиї діти своїм навчанням та поведінкою підвищують  рейтинг навчального закладу, захищають честь школи на конкурсах, турнірах , олімпіадах різних рівнів
Хочеться  висловити слова вдячності родині Ушинських за зайняте ІІ місце в міському конкурсі «Тато, мама і я –спортивна сімя»(вчитель Веремчук Н.П.),а також родині Зубків за участь в конкурсі писанкарства.

  Учнівський та педагогічний колективи постійно беруть участь в акціях милосердя на підтримку учасників АТО, сімей загиблих випускників. Активну  позицію займають батьки(подяка).

 

Правовиховна робота та соціальний захист.

У нашій школі працює соціально-психологічна служба, основним завданням якої є забезпечити соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді, сприяти взаємодії навчального закладу, сім’ї служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, ювенальної превенції та інших підрозділів державних адміністрацій органів виконавчої влади. Протягом місячника правових знань правовиховна робота здійснювалась за такими напрямами:

  • Виховні години;
  • Дні профілактики;
  • Конкурси дитячих малюнків;
  • Зустрічі з представниками правоохоронних органів;
  • У роботі з пропаганди здорового способу життя залучаємо волонтерів, які проводять різного виду заходи;
  • Кінолекторії;
  • Рейди, акції з попередження шкідливих звичок серед молоді;
  • Батьківські збори.

 

Важливою складовою частиною виховання є робота ради профілактики, яка здійснюється через організацію діяльності педагогів, батьківського комітету, служб у справах дітей міста та району.

На постійному контролі перебувають умови проживання та навчання дітей пільгових категорій.

  • Учні, які навчаються по індивідуальній формі навчання-5
  • Діти-напівсироти-12
  • Діти, які проживають у сім’ях , що опинилися у складних життєвих обставинах-2
  • Діти , які виховуються у неповних сім’ях-13
  • Діти, які знаходяться на внутрішкільному профілактичному обліку-4
  • З багатодітних сімей-114
  • Діти, які постраждали внаслідок ЧАЕС-7
  • Діти-інваліди-8
  • Діти з малозабезпечених сімей-38
  • Діти-сироти, позбавлені батьківського піклування-4
  • Діти, батьки яких виїхали за кордон-
  • Діти, батьки яких брали участь у військових діях в зоні АТО-34

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи.

                             Також за бюджетний та державний кошт діти пільгових категорій щоденно отримують гаряче харчування у шкільній їдальні. З опікунами дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування підтримується постійний зв’язок класних керівників, соціального педагога, психолога, адміністрації.

  1. Профорієнтаційна робота. Робота з дітьми, які перебувають на індивідуальній формі навчання.

У школі велика увага приділяється профорієнтаційній роботі. Адже школа – це перша сходинка щодо вибору подальшого професійного шляху кожної людини.

З 1 по 11 клас проходять тематичні виховні години, психологом проводяться тестування та анкетування щодо вивчення індивідуальних особливостей, здібностей, інтересів та схильностей учнів та співвідношення їх з конкретною професією, проводяться індивідуальні та групові консультації. Школа тісно співпрацює з центром зайнятості населення, відбувається постійне взаємоінформування щодо актуальності затребуваних професій на сучасному ринку праці, зокрема проходить щорічний «Ярмарок професій», на якому учні-випускники мають можливість не тільки ознайомитись з навчальними закладами, а й поспілкуватись з представниками про перспективи обраних професійних галузей та проведення студентського дозвілля. В позаурочний та канікулярний період проходять екскурсії на підприємства, в організації та установи нашого міста, на яких наші учні знайомляться з різноманітним світом професій.

У 2016-2017 н.р. було випущено 49 учнів 9-х класів, з них продовжують здобувати освіту у денній школі -21 учень,

 У ВНЗ І-ІІ рівня акредитації 26 учнів, ПТНЗ – 1. У минулому році було випущено 15 учнів 11 класу, з них 3 вступили до вищих навчальних закладів, 9 учнів у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації, 3 – почали трудову діяльність.

 

7.Стан забезпечення учнів підручниками в 2017-2018р.н.

Загальна кількість фонду шкільної бібліотеки 22 939 книг, з них підручників – 9 265, художньої літератури – 13 674. Підручниками учні школи забезпечені на 98 % (немає Англійської мови, Захист Вітчизни  в 10 класі).           В 2018-2019 навчальному році учні школи отримають нові підручники для 1,5 та 10 класів.                                                       Фонд бібліотеки майже не поповнюється з державного бюджету художньою літературою. Тому ми дуже вдячні батькам, які з розумінням відносяться до даної ситуації і дарують прочитані книги з власних бібліотек у шкільну бібліотеку. Протягом цього року бібліотеці було подаровано 37 книг.        Учні нашої школи щорічно беруть участь в конкурсах «Колодійчукові роси» та «Найкращий читач», де здобувають перемоги.

  1. Харчування.

 Питання організації харчування звісно ж перебуває на жорсткому контролі з боку дирекції, медичного працівника та педагогів.

У грудні 2017 року було проведено тендерну закупівлю послуги організації гарячого харчування учнів згідно Закону Ураїни «Про публічні закупівлі» через електронну систему закупівель «PROZORRO». Внаслідок проведених відкритих торгів послуги шкільного харчування у школі надає підприємець Оніщук Лілія Вадимівна згідно укладеного договору № 1 від 22 січня 2018 року.

   Вартість харчування становить : 5грн для учнів 1-4 класів та 8 грн – для учнів пільгових категорій та дітей учасників АТО, 10,50 грн – для дітей, які будуть оздоровлюватися у пришкільному таборі.

   В школі не здійснюється безкоштовне харчування для учнів ГПД.  Шкільна їдальня має можливість 100% забезпечити учнів гарячими стравами за кошти батьків, але діти, на жаль, віддають перевагу буфетній продукції.

  На сьогодні матеріально-технічний стан їдальні знаходиться  в задовільному стані. Наявна гаряча та холодна проточна вода. Дезінфікуючі, миючі засоби є в достатній кількості. Шкільна їдальня розрахована на 68 посадкових місць.

Харчування учнів проводиться згідно  розробленого графіка на перервах, тривалість яких відповідає Державним санітарним нормам і правилам:

  • 9.40- 9.55год. – для учнів 1-2, 6-11 класів;
  • 14.20-14.25 год. – для учнів 3-5 класів.

Розроблено перспективне двотижневе меню, яке обов’язково погоджено із державною санітарно-епідеміологічною службою.

На підставі перспективного меню подається заявка на продукти постачальнику. Згідно із наявністю продуктів харчування  складається щоденне меню (погоджується директором школи) на кожен наступний день тижня із урахуванням перспективного меню. В шкільній їдальні наявний куточок для контрольних порцій.

Обов’язковою складовою організації харчування учнів є дотримання санітарного законодавства. Періодично організацію та стан харчування в закладі перевіряють уповноваженні служби.

    Щоденний контроль здійснюється медичною сестрою.

 Періодичний контроль - адміністрацією школи, бракеражною комісією, представниками батьківської громади.

  Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та    продовольчої сировини, готової продукції покладається на підприємця  Оніщук Лілію Вадимівну.

Питання організації харчування періодично заслуховується на засіданнях ради школи, батьківських зборах, нарадах при директору.

Батьки проінформовані щодо питань організації харчування, якості їжі, санітарного стану їдальні. В обідній залі оформлено стенд для батьків та учнів, який містить щоденне меню із переліком страв і їх виходом. Звичайно поступають зауваження щодо харчування зі сторони батьків, шкода, що ці зауваження не у відкритій формі.

Хотілося б, щоб батьки активніше брали участь у контролі стану організації харчування, частіше відвідували нашу їдальню, вносили свої пропозиції. На наступний рік обов’язково в тендерній документації буде прописана вимога щодо посуду ( конкретно тарілок), а також спеціального одягу.  

 

  1. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників

Учнів школи обслуговує лікар-педіатр Володимир-Волинського ТМО Панасевич Ірина Іванівна (0,25 ст.) та медична сестра Віхоть Галина Павлівна (1ст.). З функціональними обов’язками лікар і медична сестра ознайомлені і керуються ними.

Медичний кабінет оснащений всім необхідним інвентарем і медикаментами першої і невідкладної медичної допомоги учням, що дозволяє нормальному функціонуванню. Також в кабінеті наявний холодильник для зберігання при відповідній температурі вакцин, медикаментів.

Ведеться чіткий облік бакпрепаратів. По мірі надходження медикаментів укомплектовуються аптечки для трудового навчання та обслуговуючої праці, кабінету хімії, фізики, спортивного залу, кабінету інформатики, приймальної.

Медична сестра контролює роботу харчоблоку їдальні, веде медичний контроль уроків фізичного виховання, трудового навчання, особлива увага приділяється санітарно-протиепідеміологічному режиму у школі та санітарно-гігієнічним умовам .

На кожного учня школи заведена уся необхідна документація. Ведеться амбулаторний прийом учнів і при необхідності надається медична допомога учням і вчителям. Проводиться медичний огляд учнів на наявність педикульозу, при виході дітей на навчання після канікул. Особлива увага приділяється медоглядам учнів школи: 2 рази у рік діти оглядаються стоматологом ( у школі наявний стоматологічний кабінет); також 2 рази у рік проводиться медичне обстеження дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей-інвалідів ( за окремим графіком в поліклініці). Один раз в місяць, згідно графіка проводиться огляд учнів на гостроту зору,  і при необхідності направляються  на консультацію офтальмолога нашого ТМО. Кожному учневі проводиться вимірювання артеріального тиску, зросту, ваги тіла. Юнаки 9-11 класів проходять медогляд у військоматі. Дівчата цих вікових категорій проходять м/о у лікарні ( Володимир-Волинському ТМО) .

Усім учням проводилася проба Руф»є- це діагностика функціонального стану серцево-судинної системи і по кількості балів виведена фізкультурна група на кожного учня:

  • Основна група ( 120 уч. (131))
  • Підготовча група ( 326 уч. (295))
  • Спеціальна група ( 51 уч.(55))
  • Звільнені від занять фіз..культури (12 уч.)

За даними медичних оглядів виявлено 258 (285 – у минулому навч. році) дітей з патологіями, них :  офтальмологічна –79, травматологічна – 115, серцево-судинна – 31,  гастроентерологічна – 42, органів дихання – 9, урологічні патології – 14,  захворювання ЦНС – 6, хірургічні – 4, ендокринологічні – 15, ЛОР-патології - 13.

За станом здоров’я учнів в школі функціонує спеціальна медична група – 55 (66) учнів, підготовча група – 295 (293), основна група – 132 (131).

 Для учнів 1-4 класів медичною сестрою були роздані довідки для проходження медоглядів ( до 21 травня), для учнів 5-9 класів буде встановлений графік у червні.

Ви знаєте, що у цьому році досить гостро стоїть питання щеплення наших діте, а надалі ця ситуація буде загострюватися. Зараз у поліклініці є достатня кількість всіх вакцин для щеплення дітей від інфекційних хвороб. Прохання підійти з розумінням до цього питання, по тій причині, що самий ефективний спосіб профілактики – це ВАКЦИНАЦІЯ:

Аналіз щапленості дітей у нашій школі такий: 81 учень

 ( 15,9%) – не щеплені; 84% - щеплених дітей; 112 учнів (22%) – не щеплені від дефтерії, правцю та коклюшу, (78% - щеплених); 79 учням не проведено щеплення від поліомієліту (15,5%), 85% - щеплених. Самий міцний колективний імунітет від інфекційних хвороб , коли наявна щепленість 95%. Прохання – задуматись над цим питанням батькам, які відмовляються від цього.

 

10.Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Питання збереження життя, здоров'я дітей розглядалися на загальношкільних батьківських зборах, на засіданнях батьківського комітету, ради школи. В позаурочний час, з метою формування навичок безпечної поведінки та пропаганди здорового способу життя, для школярів організовувалися вікторини, конкурси, екскурсії в пожежну частину, зустрічі з інспекторами ДАІ, кримінальної міліції,  тощо. Проведено різноманітні виховні заходи з пропаганди здорового способу життя, забезпечено викладання курсу «Основи здоров’я».

Медична сестра приділяє увагу проведенню профілактики захворювань, проводить необхідні профілактичні щеплення, з батьками проводить бесіди про важливість імунізації.

 

11.Фінансово господарська діяльність.

                 Школа є окремою самостійною бюджетною установою яка діє на підставі статуту і є в підпорядкуванні управління освіти, молоді та спорту, яке є головним розпорядником бюджетних коштів. Бюджетна установа має відкриті розрахункові рахунки по загальних  та спеціальних фондах в державних органах казначейської служби України у Волинській області. Щорічно установа складає бюджетні запити на потребу установи, які фінансуються загальним фондом.

Першочергово здійснюється фінансування  захищених статей бюджету згідно (ст.32 Закону України «Про Державний бюджет», ст.57 Закону України «Про освіту»). Заробітна плата педагогічних працівників школи нараховується відповідно до педагогічного навантаження вчителів з урахуванням як інваріантної, так і варіативної складової; а  працівникам прирівнених до педагогічного персоналу, спеціалістам та робітникам  відповідно до штатного розпису установи. В кошторисі школи  були заплановані  кошти на харчування учнів 1-4 класів в сумі – 130065грн.для дітей з малозабезпечених сімей та дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування - 37120 грн., дітей учасників АТО – 40600 грн. Проплата за енергоносії на особливому контролі в установі,  вона здійснюється відповідно до затверджених лімітів на бюджетний рік про використання теплової енергії, електричної енергії,  водопостачання та водовідведення, а також на утримання засобів зв’язку, інтернету. Дані ліміти установі затверджуються начальником управління освіти, погоджуються начальником фінуправління, начальником управління економіки, які слідкують за їх використанням.         Протягом року виділені кошти на проплату за енергоносії у сумі  470100 грн.                 &nbs

Вхід

Звіряємо наш час
Пошук на сайті
Каталог файлів
Друзі сайту


Корисні посилання
Статистика сайту

Зараз на сайті:


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Соціальні мережі

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz