Субота, 24.08.2019, 09:52
Вітаю Вас Гість | RSS


Володимир-Волинська
ЗОШ №1

Меню сайту
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Ласкаво запрошуємо

Резюме

Аналітичні матеріали претендента на участь в конкурсі

«Успішний педагог-2017»

учителя української мови і літератури

Володимир-Волинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Пасальської Лариси Володимирівни

 

Жити, творити, світ берегти,

світити людині на цілі світи…

Іван Драч

Слова відомого українського поета Івана Драча яскраво визначають життєве і професійне кредо учителя української мови і літератури ЗОШ №1 м.Володимира-Волинського Пасальської Лариси Володимирівни. «Жити, творити, світ берегти…» – ці слова стали гаслом, що спонукає талановитого вчителя до творчої діяльності, до розвитку природних якостей учнів на різних етапах навчання, до власного саморозвитку й вдосконалення уже 28 років педагогічної праці.

Вона вчитель вищої категорії, учитель-методист, досвід якої вивчають, переймають, багато учителів-словесників під її керівництвом робили перші педагогічні кроки, отримували від неї цінні методичні поради. Недарма вже більше 15 років очолює методичне обʼєднання вчителів української мови і літератури школи, а нещодавно і міське .

Концепція нового освітнього середовища вимагає від учителя бути не лише професіоналом-вихователем, а й пластичним у сприйнятті нових тенденцій життя. «Навчаючи, я навчаю себе» – ось правило її роботи. Із на цих педагогічних принципах побудоване проблемне питання педагога: «Формування предметних компетентностей на уроках української мови та літератури в контексті інноваційного освітнього простору». Кожна інновація – це нова комбінація старих ідей, тому не відкидає учитель традиційних педагогічних підходів. Лариса Володимирівна має багатий досвід впровадження у педагогічну практику інновіцій. ЇЇ доробок вивчав методичний кабінет управління освіти з теми «Використання елементів медіа-освіти як засіб розвитку комунікативних компетентностей учнів на уроках української словесності та у позакласній роботі». Напрацювання з цієї ж теми розглядалися на науково-методичній раді ВІППО (2012р.) У своїй педагогічній практиці використовує такі інновації: інформаційно-комунікативні технології, методика особистісно зорієнтованого навчання, пошуково-дослідні методики, елементи медіа-освіти в сучасній філологічній освіті, ігрові технології, методики акмеосвіти, проектні технології.

Розроблено вчителем методичні рекомендації із досвіду роботи над цими проблемними питаннями, підготовлено медіа-матеріали, систему уроків, напрацюваннями ділилась неодноразово на шкільних, міських фахових семінарах-практикумах (Наприклад, міський семінар «Реалізація ідей акмеосвіти на особистісно зорієнтованому уроці мови та літератури», 2017р., Презентація досвіду роботи «Концепція педагогіки успіху: спрямованість учнів на освіту і розвиток власної особистості».)

Принципи інтеграції знань актуальні в сучасній школі, бо в повній мірі готують дітей до сприйняття різних граней життя комплексно. Учитель використовує це у педагогічній практиці. Наприклад, брала участь у презентації досвіду роботи на обласному семінарі-практикумі учителів історії «Використання художньої літератури на уроках історії» (2011р.)

Пасальська Л.В. постійно продукує нові освітянські ідеі. Так на семінарі-практикумі учителів української мови та літератури (лютий, 2017) апробувала ідеї акмеологічної концепції для сучасного уроку української мови та літератури у співпраці із кандидатом філологічних наук, доцентом кафедри історії та культури української мови Левчук І.П. на прикладі тренінгових занять як акмеметодики. Проведено тренінг з розвитку мовлення «Мистецтво вітальної промови» у 8 класі із поглибленим вивченням української мови. Брала участь як доповідач у ІІ Всеукраїнському науково-практичному семінарі в Східноєвропейському національному університеті ім.Лесі Українки «Новітні методи навчання мов і літератур у сучасній вищій та середній школі» (23-30 листопада 2017). Доповідала з питання «Актуальність акмеологічної концепції для сучасного уроку словесності».

Основа педагогічної діяльності Лариси Володимирівни – відкрити в учневі світло творчості, самопізнання, віднайти кожному свою вершину знань. Особливих успіхів досягла вона в роботі з обдарованима учнями. Щорічно її вихованці стають переможцями міських, обласних інтелектуальних та творчих

змагань.

Переможці обласного етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім.Т.Шевченка останніх років: Коваль Мирослав (11 кл.,ІІ місце 2015р.), Доровських Сніжана (5кл. І місце 2016, 6 кл. ІІІ місце 2017р.).

Пререможці обласного етапу конкурсу літературної творчості «Об′єднаймося ж, брати мої» – Пасальська О. (10 кл.,ІІІ місце, 2013р.), Сулімова Вікторія (І місце, 5 кл. 2014р., ІІ місце, 6 кл., 2015р., ІІ місце 7 кл., 2016р.)

Переможці обласного етапу Всеукраїнської олімпіади юних філологів –Процюк Олександра (8 кл., ІІІ місце, 2011р.), Сулімова Вікторія (8 кл., ІІІ місце, 2016р.), Оніщук Марʼяна (10 кл., ІІІ місце, 2016р.).

Переможець Всеукраїнського етапу літературного конкурсу «Моя країна Україна – Доброчинська Лідія (9 клас, ІІІ місце, 2010р.).

Переможці обласного конкурсу «Сурми звитяг», літературно-музична композиція (І місце, 2011 р.)

Щорічно учні Лариси Володимирівни стають переможцями та призерами міських етапів Міжнародного конкурсу з української мови ім.П.Яцика, конкурсу читців, конкурсу гумористів «Посміхнемось щиро Вишні».

Учасники студії «Літературне кафе» Пасальська Ольга (2014р.), Сулімова Вікторія (2015р.) отримали першу премію в міькому літературному конкурсі «Колодійчукові роси», а Зубко Оксана (2017р.) виборола третю премію.

Безперечно, креативний підхід до справи, дружній, особистісно

зорієнтований стиль спілкування з учнями, поєднання традиційних педагогічних технологій з інноваційними, відданість улюбленій професії

– це ті риси, що допомагають Пасальській Л.В. досягти вершини.

Лариса Володимирівна брала участь у конкурсі «Учитель року» (1997р.) Була керівником учнівського проекту в Регіональному конкурсі проектів «Галицький проект -2010» (7 місце із 35 учасників).

З успіхом разом з учнями 6 А класу, батьківською громадськістю представляла свій клас у прес-конкурсі газети «Місто вечірнє» «Мій клас, мій учитель» (Десятка кращих)

Постійний учасник виставки навчально-методичних напрацювань «Творчі сходинки педагогів Волині».

Учитель постійно ділиться своїми методичними напрацюваннями із колегами міста, області, України. Розробки її уроків, презентацій можна знайти в он-лайн виданнях «Методичний портал», «Учительський журнал».

Також публікувала науково-методичні статті у збірнику Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» (Переяслав-Хмельницький педагогічний університет ім.Г.Сковороди, листопад 2017р.). Підготовила матеріали для публікації у науковому віснику Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки (за результатами доповіді на семінарі) та журналі «Педагогічний пошук» (Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти». З матеріалами її методичних надбань та результатами роботи можна ознайомитися он-лайн на особистій сторінці на сайті ЗОШ №1(Методичне обʼєднання, Пасальська Л.В.; «Літературне кафе»)

«Педагогічна праця – це творчість, наблажена до наукового дослідження,» -переконана Лариса Володимирівна. Тому займається науково-пошуковою діяльністю. Вона брала участь у підготовці міської команди до турніру журналістів, що в обласному етапі стали призерами (2009, 2010 рр.).

У рамках співпраці із Східноєвропейським національним університетом ім. Лесі Українки (кафедра історії та культури української мови) залучає учнів до науково-дослідної роботи:

• організація семінару-тренінгу на базі ЗОШ №1 (лютий, 2017р.) «Реалізація ідей акмеосвіти на особистісно зорієнтованому уроці мови та літератури. Мистецтво вітальної промови»

• навчальні зустрічі для учнів в університеті: урок-екскурсія в музеї Лесі Українки, зустріч із деканом Громиком Ю., доцентом Левчук І.П., участь у студентській зустрічі із письменником, презентації роману. (Квітень, 2017р.)

Уже багато років Лариса Володимирівна чи не єдина в місті, що співпрацює з Львівським регіональним центром оцінювання якості освіти в ролі екзаменатора з перевірки відкритої частини ЗНО з української мови.

Більше десяти років у школі працює студія для обдарованих дітей «Літературне кафе», якою керує Лариса Володимирівна. У позаурочний час учні мають можливість зайнятися розвитком творчих здібностей. Силами учасників студії організовуються цікаві позакласні заходи, творчі проекти, вони беруть участь у конкурсах читців, мають перемоги на міському рівні, брали участь в обласних змаганнях.

Пріоритетним у педагогічній діяльності Лариси Володимирівни є формування компетентнісної особистості учня, яка не «нафарширована, як риба» певними, хай важливими, знаннями, а вміє їх здобувати як самостійно, так і працюючи в команді. Учнівські дослідні проекти «Мовний ревізор у Володимирі», «Велике серце маленького життя» та ін. показали, як учні у групах під керівництвом лідера отримують якісні практичні знання. Лідерський командний дух виявляють вихованці Лариси Володимирівни, наприклад, під час міських брейн-рингів «Українська література»(2012р., І місце), «200-річчя Т.Шевченка» (2014р.ІІІ місце)

В основу своєї роботи Пасальська Л.В. поклала педагогіку партнерства: співпраця між учителем - класним керівником - учнем і батьками, які мають стати рівноправними учасниками освітнього процесу. Досвід її як класного керівника показав уміння формувати дружний, особистісно зорієнтований учнівський колектив з активною громадянською позицією. Уже третій рік працює із класним колективом, батьками над виховним проектом «Щоб сонце дружби не погасло». Через систему учнівського самоврядування, партнерських стосунків із батьками, виховання учнівського лідера формує позитивний мікроклімат класного колективу, у якому комфортно вчитися, спілкуватися, розвиватися.

Пасальська Л.В. сама займає активну життєву і громадянську позицію, не байдужа до всього, що відбувається в школі, місті, країні. Вона член спілки інтелігенції міста. Бере активну участь в організації міських Шевченківських свят (вшанування перепоховання Шевченка, 22 травня): виступає з доповідями, готує учнівські літературні композиції.

Вихованці Пасальської Л.В. показують якісний рівень знань з української мови та літератури, про що свідчать результати ЗНО, наприклад, у 2014, 2015 претенденти на нагородження медалями з української мови підтвердили високий рівень знань, чим засвідчили свою компетентність і змогли вступити до престижних ВНЗ України.

Лариса Володимирівна високоосвічений, інтелігентний педагог, який багато працює над саморозвитком, щоразу відкривається перед учнями, колегами новою гранню, турбується про те, щоб усім було що у неї відкривати.

 

 

 

Вхід

Звіряємо наш час
Пошук на сайті
Каталог файлів
Друзі сайту


Корисні посилання
Статистика сайту

Зараз на сайті:


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Соціальні мережі

Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтів - uCoz